Co by mělo splňovat sídlo společnosti s. r. o.
Je dáno zákonem, že každá firma musí mít danou adresu svého sídla, případně i dalších poboček. To platí pro všechny podniky, včetně společností s ručením omezeným. Samozřejmě některé firmy to mohou považovat za omezující, ale naprostá většina se tohoto nařízení rozhodla využít k propagaci. Jakým způsobem?
Jednoduše jej zařídit tak, aby lákalo investory i zákazníky k tomu, aby zde utratili své peníze. Aby vzbuzovalo důvěryhodnost a působilo seriózním dojmem. Také se často snaží vyvolat dojem, že daná firma představuje špičku v oboru a že skutečně má kvalitní výrobky (ne-li rovnou nejlepší na trhu) a že ví, co prodává.
To vše platí i pro sídlo společnosti s. r. o. Virtuální kancelář Ostrava. Zde je však přidaný fakt, že je zde obvykle více vlastníků, kteří se musí dohodnout, což někdy není jednoduché. Navíc je zde také fakt, že se často jedná o větší firmu, nebo alespoň takovou, která má ambici stát se skutečným hráčem na trhu. A tomu by mělo odpovídat i její sídlo.
Obvykle se začíná s výběrem lokace. Je samozřejmé, že centrum města bude podstatně lepší, než zapadlá okrajová čtvrť, kam se většina místních po setmění bojí chodit. Je však také nutné vzít v úvahu ceny nemovitostí či výši nájmu v dané lokalitě.
Dále je také nutné uvážit jeho velikost. Bude stačit jen pár místností, nebo je potřeba celá budova? A co když se v budoucnu naše potřeby změní, třeba tím, že náš podnik poroste a bude tedy potřeba více zaměstnanců a tedy větší prostor pro kanceláře?
Pak je zde samozřejmě prezentace. Ačkoliv velký nápis firmy neonovými písmeny na přední zdi domu je asi nejlepší, ne vždy je to možné. Ať už proto, že nájemce něco takového nedovolí, nebo proto, že se jedná o historickou budovu v centru města.
Ať už je to jakkoliv, je vidět, že je potřeba při výběru uvážit spoustu věcí. Pokud vyberete špatně, můžete tak přijít o peníze. A to by byla škoda.